Filtrai

Atstatyti
Drabužiai
Palaidinės
Megztiniai
Paltai ir striukės
Aksesuarai ir papuošalai
Kojinės
Šalikai
Pirštinės
IKI -50 % PIGIAU
-30 % nuolaidos
-40 % nuolaidos
-50 % nuolaidos
Kiekiai
Turime
Dydis
1
2
Vieno dydžio
Spalva
  • Marga
Raštai
Gėlių
Langeliai
Vienos spalvos
Margas
Prekės ženklas
ANTIPAST

Visos prekės gamintojo -  ANTIPAST

Antipast logo

ANTIPAST – dar 1992 metais pristatytas japonų prekinis ženklas, sukurtas Junko Jinushi ir Kyoko Kato. Žodis „antipasto“, išvertus iš italų kalbos, reiškia „prieš patiekalą“ – įžanginį užkandį, po kurio seka pagrindinis patiekalas. Visai kaip itališkasis antipasto kursto apetitą, laukiant skanios vakarienės, ANTIPAST prekinis ženklas yra „įkvėpimas madai“ – taip jį apibūdina kūrėjos.  Iš kitos pusės, ženklo pavadinimas „anti-past“ (liet. „anti-praeitis“) taip pat simbolizuoja originalumą, kūrykiškumą, šviežias idėjas bei jaudulį, laukiant kažko naujo, dar nepatirto ir... nevilkėto!

Antipast logo


ANTIPAST – dar 1992 metais pristatytas japonų prekinis ženklas, sukurtas Junko Jinushi ir Kyoko Kato. Žodis „antipasto“, išvertus iš italų kalbos, reiškia „prieš patiekalą“ – įžanginį užkandį, po kurio seka pagrindinis patiekalas. Visai kaip itališkasis antipasto kursto apetitą, laukiant skanios vakarienės, ANTIPAST prekinis ženklas yra „įkvėpimas madai“ – taip jį apibūdina kūrėjos.  Iš kitos pusės, ženklo pavadinimas „anti-past“ (liet. „anti-praeitis“) taip pat simbolizuoja originalumą, kūrykiškumą, šviežias idėjas bei jaudulį, laukiant kažko naujo, dar nepatirto ir... nevilkėto!


+ANTIPAST – 2005 metais sukurta antra linija, kurios tikslas yra pristatyti visiškai naują „patiekalą“. Plati spalvų, tekstūrų bei formų įvairovė sėkmingai vykdo pirminę prekinio ženklo misiją – dar labiau įkvėpti bei priversti nekantrauti.


Gamyboje yra naudojamos tik kokybiškos bei natūralios medžiagos, išbandomi novatoriški gamybos bei papuošimo būdai. Nemažai dėmesio skiriama rankų darbui. Dizainerių prioritetas - žmogaus komfortas ir nauji rūbų vilkėjimo pojūčiai, todėl būtent patogumui yra skiriama daugiausia dėmesio.


Neveltui pats sėkmingiausias šio prekės ženklo kūrinys - rankų darbo kojinių kolekcija. Išskirtinis komfortas, rafinuotas dizainas ir natūralios medžiagos jau pavergė daugybę nešiotojų visame pasaulyje.

Daugiau
Rodoma 1 - 22 iš 22 prekių
Rodoma 1 - 22 iš 22 prekių